wtorek, 29 marca 2016

Ksiażka sposobem na team building? Impreza integracyjna odchodzi do lamusa? Poznajcie historię Google



Charles Duhigg Smarter Faster Better book
Charles Duhigg w The Power of Habit jest lekturą obowiązkową dla marketerów-Brand Classic wyjaśniając, dlaczego robimy to, co robimy.

Charles Duhigg Smarter Faster Better zarezerwuj laureat nagrody Pulitzera, dziennikarz The New York Times i redaktor gazety dziennikarstwa na żywo ma nową książkę, Smarter Faster Better: Sekrety produktywności w życiu i działalności, a ten skupia się na sposobach możemy poprawić w tym co robimy.






Konkluzja w nauce o wydajności mówi Duhigg, zarządza, jak myślisz, nie to, co myślisz. I to może przekształcić swoje życie, w biurze i poza nim. Sprawa w punkcie: "Co Google wyciągnięte z jej dążeniu do zbudowania doskonały zespół", jak zaczerpnięte z jego książki w The New York Times.Studium przypadku: "Grupa naukowców danych w Google rozpoczęcia badań czteroletniego od tego, jak najlepszego funkcjonowania zespołów, a okaże się, że jak grupa współdziała jest ważniejsze od tego, kto jest w grupie - zasada, jak się okazuje, która również pomaga wyjaśnić, dlaczego Saturday Night Live stał się hitem. "


Projekt Arystoteles Badanie wewnętrznej wydajności Google uruchomił w 2012 roku na studia setki zespołów wewnętrznych i analizować, dlaczego niektórzy potknął się i inni wzrosła, i pomóc zidentyfikować pięć kluczy do budowania zespołu produkcyjnego w Google:Bezpieczeństwo psychologiczne: Czy możemy podejmować ryzyko w tym zespole nie czując się niepewnie lub zażenowana?Niezawodność: Czy możemy liczyć na siebie nawzajem robić wysokiej jakości pracy na czas?Struktura i klarowność: Czy cele, role i plany realizacji na naszym zespole jasne?Znaczenie pracy: Czy my pracujemy nad czymś, co jest osobiście ważne dla każdego z nas?Wpływ pracy: Czy mamy zasadniczo uważają, że praca, którą robisz sprawy?


Jeśli chodzi o psychologiczne klucz bezpieczeństwa oraz potrzebę czuć się bezpiecznie emocjonalnie w pracy, Duhigg pisze w swojej książce, że "Co Projekt Arystoteles nauczał ludzi w Google jest to, że nikt nie chce postawić na" twarzy pracy ", kiedy się do biura. "

 
Jak książki zarządzania przejść, a wgląd w jaki sposób jeden z wiodących na świecie marek pomaga jego ludzie się rozwijać, książka Duhigg jest godny przeczytania. W słowach samego Arystotelesa: "Jesteśmy tym, co możemy zrobić wielokrotnie. Doskonałość, a następnie, nie jest aktem, lecz nawykiem. "


Źródło: www.brandchannel.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz