Opracowanie strategii komunikacji jest bardzo istotne, i może być decydującym czynnikiem, w jakim stopniu
zdarzenie lub produkt jest odbierany przez odbiorców. Od identyfikacji do celów!
Poniżej sześć porad od Forbes, które powinny znaleźć się w
opracowywaniu zwięzłej strategii komunikacji w ramach przygotowań do
zbliżającej się imprezy integracyjnej - firmowej.
1. Określ cel
Jaki jest cel tej imprezy? Aby podnieść wizerunek swojej marki? Zbliżyć się do społeczności? Ogłosić partnerstwo
strategiczne? Poprzez zrozumienie celu komunikacji, można stworzyć lepszy plan
ataku, aby pomóc osiągnąć swoje cele. - Jennifer Mellon, Trustify
2. Gra na emocjach
Ludzie zdają się stać najbardziej zainteresowani nowościami i promocjami, a kiedy czują emocje,
często zachęcają się do odpowiedzi. To dlatego historie przejść
"viral": jeżeli czytam coś na Facebooku FB + 1,03% i to wywołuje
emocje, będę dzielić się z tym z przyjaciółmi, i tak robią praktycznie wszyscy!
W dzisiejszych czasach dzielenie się informacjami jest bardzo istotne. - Joe
Palko, Americaneagle.com
3. Opowiedz piękną historię
Najważniejszym krokiem do podjęcia strategii komunikacji
jest znalezienie odpowiedniego kąta, dzięki któremu można opowiedzieć historię,
która jest jednocześnie ciekawa i wciągająca. Opowiadaniem jest wszystko, co
pojawia się w świecie marketingu. - Grant Lingel, Bunny Inc.
4. Zrozum "dlaczego"
Zawsze lubię zrobić krok do tyłu, aby zachęcać swoich
interesariuszy, a także zadać sobie pytanie: "Po co to robimy?" -
Adrienne Chen, Żelazko Zdrowie
5. Zastanów się nad "Dream Motto"
Przed napisaniem planu, zadaję sobie pytanie: "Co gdyby"
. Wyznać sobie rozsądny cel; Nie należy od
razu spodziewać się nagłówków w prasie: "To jest najlepsza firma na
świecie", ale warto mieć motywację. Popraw odpowiednio swoje marzenie i rozpocznij
planowanie. - Boaz Amidor, WalkMe
6. Przejrzyj problem
Świetne opowiadanie zaczyna się od wielkiego rozwiązywania problemów. Jaki problem należy rozwiązać
dla publiczności? Jak będzie wyglądał świat, kiedy problem zostanie usunięty?
Dlaczego akurat nasz produkt jest w stanie rozwiązać ten problem? Jeśli określisz
problem i wiesz, jakgo rozwiązać, możesz uchwycić serca i umysły tysiące
odbiorców. - Craig Cincotta SAP
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz