środa, 11 maja 2016

Sześć Porad dla opracowania strategii komunikacji





Opracowanie strategii komunikacji jest bardzo  istotne, i  może być decydującym czynnikiem, w jakim stopniu zdarzenie lub produkt jest odbierany przez odbiorców. Od identyfikacji do celów!
Poniżej sześć porad od Forbes, które powinny znaleźć się w opracowywaniu zwięzłej strategii komunikacji w ramach przygotowań do zbliżającej się imprezy integracyjnej - firmowej.




1. Określ cel
Jaki jest cel tej imprezy? Aby podnieść wizerunek swojej  marki? Zbliżyć się do społeczności? Ogłosić partnerstwo strategiczne? Poprzez zrozumienie celu komunikacji, można stworzyć lepszy plan ataku, aby pomóc osiągnąć swoje cele. - Jennifer Mellon, Trustify



2. Gra na emocjach
Ludzie zdają się stać najbardziej zainteresowani  nowościami i promocjami, a kiedy czują emocje, często zachęcają się do odpowiedzi. To dlatego historie przejść "viral": jeżeli czytam coś na Facebooku FB + 1,03% i to wywołuje emocje, będę dzielić się z tym z przyjaciółmi, i tak robią praktycznie wszyscy! W dzisiejszych czasach dzielenie się informacjami jest bardzo istotne. - Joe Palko, Americaneagle.com

3. Opowiedz piękną historię
Najważniejszym krokiem do podjęcia strategii komunikacji jest znalezienie odpowiedniego kąta, dzięki któremu można opowiedzieć historię, która jest jednocześnie ciekawa i wciągająca. Opowiadaniem jest wszystko, co pojawia się w świecie marketingu. - Grant Lingel, Bunny Inc.

4. Zrozum "dlaczego"
Zawsze lubię zrobić krok do tyłu, aby zachęcać swoich interesariuszy, a także zadać sobie pytanie: "Po co to robimy?" - Adrienne Chen, Żelazko Zdrowie


5. Zastanów się nad "Dream Motto"
Przed napisaniem planu, zadaję sobie pytanie: "Co gdyby" . Wyznać sobie rozsądny cel;  Nie należy od razu spodziewać się nagłówków w prasie: "To jest najlepsza firma na świecie", ale warto mieć motywację. Popraw odpowiednio swoje marzenie i rozpocznij planowanie. - Boaz Amidor, WalkMe

6. Przejrzyj problem
Świetne opowiadanie zaczyna się od wielkiego  rozwiązywania problemów. Jaki problem należy rozwiązać dla publiczności? Jak będzie wyglądał świat, kiedy problem zostanie usunięty? Dlaczego akurat nasz produkt jest w stanie rozwiązać ten problem? Jeśli określisz problem i wiesz, jakgo rozwiązać, możesz uchwycić serca i umysły tysiące odbiorców. - Craig Cincotta SAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz